En SEO succes

Dette er en SEO succeshistorie, som vi alle kan tage ved lære af. Ved brug af gode links kan en virksomhed hæve sin autoritet på Google. Jo flere sider med god værdi, som linker til din hjemmeside, jo mere er din hjemmeside værd. De overfører automatisk deres autoritet til din side. Virksomheden Bezzer har gennem kun et par måneder formået at skabe en fantastisk linkprofil.

10-4 domain
seo succes

De startede ud med lidt under 60 links i Juli. De har ved hjælp af online markedsføring og partnere formået at hæve deres linkprofil til 105 links på blot 6 måneder. Deres søgen efter nye og relevante links stopper dog ikke her, melder de ud. Som indehaveren forklarer “Med det samme man stopper med SEO – Stopper ens succes”. Søgemaskineoptimering og linkbulding er et kontinuerlig arbejde, og vi kæmper alle og de samme pladser på Google. Forskellen på at være i top3 eller ikke være repræsenteret kan tydeligt måles på bundlinjen. Indehaveren fortalte endvidere “Den mængde penge vi investerer i vores markedsførings bureau – Er let tjent hjem i øget trafik og konverteringer”

Har du som virksomhed optimeret din hjemmeside op imod SEO og Google, er der ikke mange muligheder tilbage for at tvinge sin placering frem. Der er principielt to muligheder. Man kan skabe mere indhold, som er relevant for brugere. Dette indhold skulle gerne drive mere trafik til din side, og herved mere værdi til hjemmesiden generelt. Det andet er linkbuilding. Det er også derfor mange virksomheder vælger at købe kæmpe linkpakker. Desværre skyder de over målet, da de links de får serveret ikke altid er af en ordentlig kvalitet. Flere virksomheder ender med at blive straffet pga. en unaturlig linkprofil. Derfor er det endnu mere imponerende at Bezzer har formået at arbejde sig frem på god praksis. Et relevant link ad gangen er vejen frem til øgede placeringer. De er endda så småt ved at få deres shop godt udviklet. Tekstproduktionen på mange af deres kategorier har været lidt mangelfuld i starten, hvor man nu så småt kan begynde at se forbedringer. Som eksempel kan man tage Bon Gout kategorien, som før var tom for tekst. Nu har den værdiskabende SEO tekst, der viser at siden handler om tasker – optimeret op mod Bon Gout tasker. Er der en heftig konkurrence på det marked man arbejder med, så kan det være ganske nyttigt at finde frem til en linkbuilding profil, som referer til gode long tail keywords. Evnen til at kende ens brugere og deres søgehistorik kan være forskellen på succes og fiasko. Bezzer har formået til trods af stor konkurrence på byggemarkedet, at solidere deres position som den førende online webshop portal for værktøjer og byggematerialer til private som erhverv.

Vi her hos dm-online tager hatten af for Bezzer og deres fortsatte online markedsførings arbejde.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *