Indhold giver placeringer

Efter Google Panda opdateringen har flere virksomheder haft travlt med at opdatere deres hjemmeside med mere indhold. De blev ramt af en hammer, som skubbede deres ellers flotte søgeordplaceringer væk fra side ét i google. Google’s fokus på indhold har ændret måden, hvorpå hjemmesider opbygges. Minimalisme er ikke længere nok, især ikke hvis ens linkprofil er fladere en Parish Hiltons mave.  For nye hjemmesider, uden den store linkprofil og indhold kan det være svært at bryde side ét barrieren. Ikke desto mindre er det tilfældet for virksomheden Vesla.dk.

Vesla er en Dansk producerende virksomhed der specialiserer sig i gulve, herunder epoxygulve, polyuretangulve og beton gulve. Deres brug af fugefri belægninger giver virksomheder, sportshaller og private hjem muligheden for nyskabende gulve, som er optimeret mod nemmere rengøring og anvendelighed. Det er en ny måde at anse gulvlægning på, hvor fokus er at bevæge sig væk fra traditionelle belægnings typer.

Vesla er gået fra at være en side med kun 8 sider, til nu at have 41 på blot et par måneder. Indholder er korrekt formateret og der er tydelig tænkt over SEO i opbygnings processen. Der er stadig flere udviklingsmuligheder, såsom kan de udvide deres private gulve sektion med mere specifikke sider målretted mod de enkelte søgeord, som Betongulve til private mm.  Vi hos Dm-Online er ikke i tvivl om, at deres placeringer blot vil forbedre sig, som siden udvikler sin identitet.

 

Placeringer i google
Placeringer i google

Som I kan se ud fra ovennævnte, så er de i en rivende udvikling. Jeg ville ønske alle virksomheder kan have samme store succes som Vesla.dk.  Men det viser blot, at hvis der arbejdes konstruktiv med ens hjemmeside, med fokus på SEO optimering, så kan man opnå mere end man lige regner med. Vi ønsker Vesla alt lykke fremover i deres drift mod at nå top1 placeringerne, som vi alle jagter.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *