SEO succes historie

Det er sjældendt, at man i SEO-verdenen deler ud af sine succes historier, fordi man er bange for at dele sine teknikker med andre SEO folk og Google. Det går vi lidt i mod i dagens indlæg, hvor vi har modtaget en succes historie fra CeramicSpeed, der gennem det seneste års tid er rykket godt frem i søgemaskinerne efter en målrettet arbejdsindsats med søgemaskineoptimering. Vi har spurgt CeramicSpeed indtil, hvad de mere præcist har gjort for at rykke sig frem i søgemaskinerne og derved øge deres omsætning online.

Hvilke metoder har i benyttet Jer af?

Først og fremmest har vi haft en ekstern ekspert inde for at hjælpe med at sætte en retning. Her har vi tænkt langsigtet. Vi ved godt at gode placeringer ikke er noget, der vindes her og nu men mere noget, der vindes på den lange bane. Derfor har vi hele tiden haft det lange sigte på, og vi ved godt, at måske for alvor bære frugt om 1-2 år. Det har vi det fint med, fordi vi ser det som en investering.

Da vi sammen med vores ekspert udarbejdede vores strategi, var et af fokusområderne sund SEO. Vi vil ikke risikere noget, og vi vil hellere gøre arbejdet ordenligt og så først få succes om 1 år, end vi vil få succes om en måned for så slet ikke at være i Google om 3 år.

Vi har arbejdet på hele vores side, hvor vi har fjernet problemer med duplikeret og få optimeret hele vores . Vi har sørget for at få skabt unikt og brugbart indhold, der giver værdi til vores besøgende. Derudover har vi suppleret med linkbuilding. Det er et område, som vi har fået hjælp til udefra. Vi sørgede for at høste alle de lavest hængende frugter selv i form af at lave outreach til leverandører og samarbejdspartner. Hermed har vi fået vores eksperter til at jagte de svære links med mere kvalitet.

Der hvor vi virkelig mærkede at vores hjemmeside for alvor rykkede, var da vi optimeret hele vores tekniske platform.

Hvad er strategien fremadrettet?

Strategien er at fortsætte alt det løbende arbejde på siden i form af tekst og linkbuilding. Ligeledes har vi lige udviklet en content marketing strategi, der skal sikre, at vi på sigt får leveret kvalitetsindhold i form af video, infografiker, tekster og meget mere af det næste års tid. Det glæder vi os rigtig meget til at tage fat på.

ceramicspeed

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *